Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

diet

Λοιπόν καλημέρα σας!
Να σας συστηθώ: είμαι μαμά σύζυγος και εργαζόμενη (που και που και νοικοκυρά αλλά δε παίρνω και όρκο γι αυτό) πάντως η μαγειρική μου αρέσει πολύ. Ημουν 105 κιλά μετά απο δύο γέννες και τώρα είμαι 70. Εκανα σωστή διατροφή για περίπου 6 μήνες και τα κατάφερα χωρίς ιδιαίτερα έξοδα αλλά με πολύ πείσμα και στην αρχή με γουργουρίσματα πείνας στο στομάχι! Σας γράφω το διαιτολόγιό μου και όσες το αποφασίσετε θα με θυμηθείτε.
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Πρωινό: 1 ποτ.γάλα με 1,5% λιπαρά
1 μπάρα δημητριακών ή
2 φρυγανιές και1 φετα τυρί του τοστ light ή
2 μπισκότα με επικάλυψη σοκολάτας (dijestive)
Δεκατιανό: 1 φυσικό χυμό πορτοκάλι ή
1 μπανάνα ή 1 μήλο ή
όποιο φρούτο σας αρέσει
Απογευματινό: 1 γιαούρτι με φρούτα με λίγα λιπαρά και 1 φρούτο ή
1 μπωλ κρέμα άνθος αραβοσίτου και 1 φρούτο ή
1 γκοφρέτα μικρή με σοκολάτα υγείας και 1 φρούτο
Βραδινό: 1 τοστ με γαλοπούλα και τυρί light (χωρίς βούτηρο) και αγγούρι ή
2 χοιρινά σουβλάκια και αγγούρι
Μεσημεριανά: *Ομελέτα (3 αυγά) σε αντικολλητικό τηγάνι με μανιτάρια ή σκέτη
ντοματοσαλάτα με 1 κουτ σούπας λάδι , 30 γρ τυρί light , και 30
γρ. ψωμί ή
*κοτόπουλο ψητό ή βραστό και σαλάτα με 1 κουτ σούπας λάδι
και 30 γρ ψωμί (σαλάτα:λάχανο καρότο μαρούλι ντομάτα
αγγούρι καλαμπόκι μανιτάρια) ή
*όσπρια μαγειρεμένα χωρίς λάδι με 1 κουτ σούπας λάδι ωμό
30 γρ ψωμί και 30 γρ τυρί light ή 3 ελιές
*ψάρι ψητό ή βραστό ή τόννο κονσέρβα σε νερό και σαλάτα με 1
κουτ. σούπας λάδι και 30 γρ. ψωμί
*λαδερό (φασολάκια μπάμιες αρακά αγγινάρες ανάμεικτα
λαχανικά) μαγειρεμένα χωρίς τσιγάρισμα με κρεμύδι ντομάτα
30 γρ τυρί light και 30 γρ ψωμί
*μπριζόλα ή μπιφτέκι (μόνο με κρεμύδι σκόρδο και μυρωδικά)
σαλάτα με 1 κουτ σούπας λάδι και 30 γρ ψωμί
* οποιδήποτε φαγητό (μουσακά, γεμιστά ,γιουβέτσι, κρέας
με πατάτες κα) και σαλάτα με 1 κουτ σούπας λάδι 1 φορά
την εβδομάδα!!!

Οι μερίδες των γευμάτων πρέπει να είναι μέτριες σε ποσότητα. Οταν τρώμε οποιδήποτε φαγητό θέλουμε, για βραδινό τρώμε μόνο 2 φρούτα αλλά το απόγευμα μπορούμε να φάμε 1 γλυκό ελαφρύ (εγώ προτιμώ τα γλυκά του κουταλιού, είναι πιο υγειινά ή 1 μπάλα παγωτό γιαούρτι ή κρέμα .
Πάντως για καλό και για κακό κάντε πριν ξεκινήσετε και καμιά εξέταση αίματος, γιατί και εγώ γιατρός δεν είμαι απλά χοντρή ήμουν που κατάφερε και αδυνάτισε.
Και βέβαια αφού έχασα τα κιλά δε πλάκωσα να τρώω ασύστολα.Προσέχω για να έχω και αν κάνω αταξία χοντρή κάποια μέρα , την επόμενη πέφτει αποτοξίνωση με φρούτα σαλάτες και χυμούς. ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: